Cho-san Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei. Vi har kjøpt oss ein ganske so fin Philips 42" LCD Tv. Den funka då fin fint. Problemet kom når eg skulle koble til Xboxen til TV'en, den har full HD så eg gjekk inn på systemet og skifta til 1080p og switcha over til HDtv på kabelen. Så kobla til eg til bak tven (ut i frå farge kodane fant eg ut at kablane skulle i Y, Pb og Pr?) Problemet er at no er det ikkje lyd når eg speler. Nokon som gjer opplevelsen noko meir kjedeleg. Er veldig grønn på området så er sikkert berre noko lite eg har gjort feil. Alle forslag blir mottatt med stor takk! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Komponentkabelen (kabelen med y pb og pr) overfører bare bilde, ikke lyd. Du må ha en egen kabel for å overføre lyden ved siden av. Typisk har du en rød og hvit lignende kabel som de tre overnevnte (de er vel rød,grønn,blå?) som du kan koble til TVen. Evt en optisk kabel om TV støtter dette. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Eg er vist verkeleg ikkje den smartaste! No Funker alt fin fint! Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå