appelsinagurk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg skal kjøpe meg ny stasjonær pc som kun skal brukes til wow og muligens the Sims for fruen. Jeg har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 Eneste endring er at jeg har byttet til en Intel Core™ 2 Duo E8400 prosessor. Dette bør vel holde for wow, men er det overkill? Har og da sett på en enkel ferdigbygd pc: Elkjøp Er mye dårligere men holder den til wow? Ønsker ikke blåse av mye unødvendige penger på en pc som kun skal spilles wow på. Mvh Marius Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 har du sett på #3 i denne tråden? Den bør holde i massevis til wow og sims, og så koster den en god del mindre enn de alternativene du har sett på. Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Den så heilt grei ut ja, men jeg må ha skjerm, Vista og mus/tastatur og, så da blir vel prisen opp mot 7 - 8k? Mot den på komplett som blir 9k hvis jeg velger Benq 24". Er den jeg har sett meg ut, siden jeg har en fra før av og fungere heilt greit for meg. Marius Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) prisen nærmer seg raskt 8k med mus/tastatur, skjerm og vista https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=84496 der har du et forslag, inkludert skjermen du nevner og tastatur/mus av typen billig. Det vil nok lønne seg å doble minne til 4GB som det var i det opprinnelige oppsettet. Evt velge 32bits vista dersom du vil ha prisen så langt ned som mulig. Dette oppsettet vil være enkelt å oppgradere senere dersom bruksområdene skulle endre seg. Endret 10. oktober 2008 av SubSmurf Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 takk for svar:) skal få sett på det ikveld. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vil ikke anbefale noen å prøve seg i Vista-verden med 2GB ram... Det kan fort bli en irriterende opplevelse etterhvert. Det er et system som er glad i minne, og de fleste spill krever minimum 2GB ram i det operativsystemet. Aldri bra å kun tilfredsstille minimum. Og det koster ikke mange kronene ekstra å kjøpe 4GB heller. En god investering med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå