Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Logget akkurat på og fikk beskjed om at retningslinjene var oppdatert og at jeg måtte godkjenne for og forsette, gjorde dette, men da ble nicket mitt ble helt annerledes og all data rundt min bruker var slettet også alle innlegg! Kjente jeg begynte og kaldsvette og fikk en skikkelig vondt klump i magen. Logget av og på et par ganger og plutselig var alt på plass!! Hva fakern var dette? Driver dere med noen store tekniske omstruktureringer eller slikt? Dette var ekkelt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 At det er planlagt at nye retningslinjer skal tre i kraft og må godkjennes av hver enkelt bruker er helt ukjent for meg ihvertfall. Tror trademark symbolet ditt i nicket kan føre til litt hikke på forumet da det ikke er standard bokstaver. Endre det og jeg tror ting vil løse seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det å slette alle innlegg har vært tatt opp før. Det kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Tror trademark symbolet ditt i nicket kan føre til litt hikke på forumet da det ikke er standard bokstaver. Endre det og jeg tror ting vil løse seg. Men jeg bruker ikke TM symbolet når jeg logger inn. Da er det bare roberteh og passord. Fikk også opp en slik godkjennings box, det har også skjedd før, men da varslet forumet om det. Men dere driver ikke med noen store tekniske omstruktureringer eller slikt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kontoen din er nå åpenbart frisk så spørs om det ikke var en "månefasefeil". Skulle det skje igjen er det bare å lage lyd om det men det høres jo lokalt ut om det ikke skjer hos flere personer. Kan jo selvsagt og være at noen endret noe hos oss men vi har ikke endret retningslinjene enda. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jada, nå går det som en kule igjen Men hvis ikke dere har gjort noe med retningslinjene, hvorfor fikk jeg da opp en slik box? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg