Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"stille" (og "lite") kabinett med fokus på hdd-plasser

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som vet av noen "stille" og relativt små kabinetter hvor fokus er å ha et lite kabinett med plass til "mange" disker. Med "mange" så mener jeg 6-7 (++) disker. Har tenkt å ha dvd-brenner via usb/eSata, så den plassen kan brukes til hdd'er.

Det skal brukes til filserver, men pga begrenset med plasseringsmuligheter bør det være relativt lite og helst ikke støye alt for mye... Jeg tenker litt på Antec Solo, men syns det er en anelse for stort (og krever i tillegg PSU, noe som fort blir dyrt totalt)...

Antec Performance One Mini P180 hadde vært kul om det ikke var for at den også er omtrent like stor som Antec Solo og at den blir dyr mtp matchende PSU. (Det at den kun tar micro-atx gjør ingen ting.)

Endret av daffyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke tenker størrelse, så tror jeg Antec Sonata Plus 550 er den beste kandidaten. Mye verdi for pengene, relativt stille, bra PSU ++

Jeg har tenkt mye på Antec P180 Mini som Svenni212000 også foreslo (før han slettet posten fordi jeg moddet min opprinnelige post). Dersom noen tilfeldigvis har P180Mini og er veldig fornøyd med den, kom gjerne med mer info om det :) (Med Mist 500W så koster det dessverre litt mer enn Sonata Plus 550.)

Størrelse på Sonata Plus 550:

Bredde:205 mm

Høyde:424 mm

Dybde:462 mm

Størrelse på P180 Mini:

Bredde:212 mm

Høyde:435 mm

Dybde:436 mm

Endret av daffyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...