eia_ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg prøvde å finne ut om et restartings problem og derfor gikk jeg in på Kontrollpanel --> System --> Advanced --> Startup and Recovery "settings" deretter tok jeg av haken der det står "automaticly restart". Når jeg da restartet pcen så kom det fram en blåskjerm hvor det sto om feilen min, men hvordan kommer jeg nå in i windows igjen? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Safemode. F8. Eller var det F5? Samme egentlig. Enten kommer du rett i Safemode eller så kommer det en Bootvalg meny hvor du kan velge Safemode. Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Safemode. F8. Eller var det F5? Samme egentlig. Enten kommer du rett i Safemode eller så kommer det en Bootvalg meny hvor du kan velge Safemode. Jeg prøvde ut dette, men ingenting nytt kjedde. Noen som har noen andre tips? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Da var vel problemet at maskinen restartet når den kom inn i windows, men hva står det?, er ram defekt (kjør en brikke om du har fler) Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 dersom det er snakk om en klassisk blåskjerm så skal det bare være å trykke på reset-knappen, alt. holde power-knappen inne i 5(eller er det 10) sek. Dersom det kommer blåskjerm når du booter, ja da må du nåkk lese litt i manualen...repaire windows eller MS løsningen på alle problemer; reinstaller windows Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 skulle kanskje ha lest posten litt bedre... kjør en diagnose på rambrikkene hver for seg og samlet. Last ned Goldmemory som tester rambrikker, sammen med DocMemory er dette diagnoseprogrammet som blir mest brukt for testing av RAM http://www.goldmemory.cz/dcnet.htm Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 skulle kanskje ha lest posten litt bedre...kjør en diagnose på rambrikkene hver for seg og samlet. Last ned Goldmemory som tester rambrikker, sammen med DocMemory er dette diagnoseprogrammet som blir mest brukt for testing av RAM http://www.goldmemory.cz/dcnet.htm Jeg tok en ny brikke ram, med det hjalp ikke. Erroren som kommer opp på blåskjermen er: STOP: c000021a {Fatal System Error} The Windows Logon Process system process terminated unexpectedly with a status 0 F 0x00000080 (0x00000000 0x00000000). The system has been shut down Jeg har ikke så stor greie på dette så jeg håper at noen kan hjelpe meg videre. Mvh eia_ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 skulle kanskje ha lest posten litt bedre...kjør en diagnose på rambrikkene hver for seg og samlet. Last ned Goldmemory som tester rambrikker, sammen med DocMemory er dette diagnoseprogrammet som blir mest brukt for testing av RAM http://www.goldmemory.cz/dcnet.htm Jeg tok en ny brikke ram, med det hjalp ikke. Erroren som kommer opp på blåskjermen er: STOP: c000021a {Fatal System Error} The Windows Logon Process system process terminated unexpectedly with a status 0 F 0x00000080 (0x00000000 0x00000000). The system has been shut down Jeg har ikke så stor greie på dette så jeg håper at noen kan hjelpe meg videre. Mvh eia_ dette er ikke hardware feil men windows feil ! Reinst. win. med riktige drivere( slett de gamle først) hvis ikke det hjelper så C:format og ny runde med hærligheten ! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Stenger posten pga. dårlig bruk av emnefelt. Les denne retningslinjen før du poster her: "Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. Klassiske eksempler på dårlige emnefelt følger: HJELP!!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg