danjohan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen her som veit hvordan jeg selv kan låse opp min k850i? Kjøpte den med netcom 12 måneders bindsngstid, har nå brudd avtalen og byttet til tele2 cheriff. Men får ikke brukt det nye sim kortet i telefonen fordi den er låst til netcom. Fant ei side hvor jeg kunne betale 349 kr å sende inn tlf eller betale 399 kr så fikk jeg alt via mail. Men det må da gå ann å gjøre dette gratis? Noen som kan hjelpe meg med dette? Vil gjerne ha mobilen i stand igjen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hadde betalt de 399,- kronene hos unlock.no hvis jeg var deg. Gjør du dette feil er telefonen bare og hive. Vil du ikke betale kan du også laste ned et program som heter KP-Unlocker, men merk dette skjer på eget ansvar og du kan bare glemme en eventuell garati hvis du utfører dette. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har et par (dvs min far har fått den ene) telefoner som er låst til Tele2. Bindingstiden er for lengst utløpt, hvordan får jeg låst opp disse ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvis bindingstiden er utløpt kan du kontakte Tele2 og få "låst den opp" helt gratis. Dette plikter de og hjelpe deg med. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen her som veit hvordan jeg selv kan låse opp min k850i? Kjøpte den med netcom 12 måneders bindsngstid, har nå brudd avtalen og byttet til tele2 cheriff. Men får ikke brukt det nye sim kortet i telefonen fordi den er låst til netcom. Fant ei side hvor jeg kunne betale 349 kr å sende inn tlf eller betale 399 kr så fikk jeg alt via mail. Men det må da gå ann å gjøre dette gratis? Noen som kan hjelpe meg med dette? Vil gjerne ha mobilen i stand igjen Ring til netcom kundeservice. De skal gi deg opplåsingskoden så lenge du har betalt deg ut av bindingstiden. Tar kanskje litt tid, men det koster bare det det koster å ringe 05050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå