Gjest Slettet+129837 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hei. Jeg har problemer med min bærbar pc. problemet er at når jeg kobler store høytallere til pc-en så hører jeg hardisk lyden, og når jeg skrur opp lyden fra høytallerne så blir det høyere, og når jeg kobler strøm til pc-en så blir den enda verre. og foresten når jeg setter høytallerne på max lyd og pc-en til minimum lyd eller ingen lyd så kan jeg høre forsatt lyden til film eller noe annet som kjøres i pc-en, men den er vedlig lav lyd. som om lydkortet kan ikke blokere all lyden.. hvordan fikser jeg dette? Endret 14. oktober 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg antar at du bruker det integrerte lydkortet i PC'en. På disse er det du opplever helt vanlig, og kommer av at all den tettpakkete elektronikken fører til en del elektrisk støy. Du kan fikse dette ved å kjøpe et skikkelig lydkort (PCI, PCIe, USB, ExpressCard) i stedet for å bruke det integrerte. Disse er mye bedre skjermet, og lydene dine vil mest sannsynlig forsvinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå