Vegard_Haug Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Lionhead har lykkes med å få den nettbaserte samarbeidsmodusen klar til utgivelsedagen. Les mer Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg må bare le av alle som skrev "jeg skal iallefall ikke ha Fable 2, når de utsetter online co-op med 1 hel uke etter launch!!" Vel, nå kom den alikevel til launch så da er dere vel alle glade ? Jeg er mest skuffet over at CE'n jeg bestilte blir strippet for Hobbe figuren. Hadde planer om å ha den på hylla så den kunne samlet støv sammen med Wii'en og PS3'en min. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er mest skuffet over at CE'n jeg bestilte blir strippet for Hobbe figuren. Hmm.. så den blei tatt bort, ja. Synd, ellers hadde jeg nok gått for CE selv. OT: Kjempeflott at online-delen ble klar til release, uten at det har så mye å si for meg personlig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har spilt endel Fable 2 og syntes egentlig det var litt kjedelig. har gjort det før liksom. mange som kjenner Fable-universet vil nok like det og måten man kontrollerer spillet på var veldig enkel. Coop-delen kan nok tilføre ekstra dimensjoner Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kan jeg spørre hvor/hvordan du har fått spilt Fable 2? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kan sikkert være spennende med co-op delen, men jeg kan vell egentlig ikke si at det er noe viktig for meg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg må bare le av alle som skrev "jeg skal iallefall ikke ha Fable 2, når de utsetter online co-op med 1 hel uke etter launch!!"Vel, nå kom den alikevel til launch så da er dere vel alle glade ? Tja, jeg er en av de som vurderte å ikke skaffe det ved launch pga dette, men nå som det blir så frister det straks mye mer Og, spillet er vel lekket på nettet så det er jo mulig å få tak i det der. Muligens andre, lovlige, metoder også som anmelder kopi. Lenke til kommentar
Book Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har spilt endel Fable 2 og syntes egentlig det var litt kjedelig. har gjort det før liksom. mange som kjenner Fable-universet vil nok like det og måten man kontrollerer spillet på var veldig enkel. Coop-delen kan nok tilføre ekstra dimensjoner Tja, vet ikke helt om jeg kjøper den du. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Gode nyheter! Lionhead er flinke Kan jeg spørre hvor/hvordan du har fått spilt Fable 2? Kanskje han er spillanmelder, eller noe sånn? Endret 10. oktober 2008 av Amored Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har spilt endel Fable 2 og syntes egentlig det var litt kjedelig. har gjort det før liksom. mange som kjenner Fable-universet vil nok like det og måten man kontrollerer spillet på var veldig enkel. Coop-delen kan nok tilføre ekstra dimensjoner Er det jeg er redd for med dette spillet. Opplevde det samme med Fable, ble liksom litt lite av det gode.. Veldig nysgjerrig på hvor du har spilt det da.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Trodde fable 1 skulle vere bra men siden jeg ikke kunne stort engelsk når jeg kjøpte det spilte jeg ikke mer en rundt 1 time før jeg la det vekk og spilte det aldrig igjen, men skal gi dette en skjangse. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Selv om tusen anmelder sier at det suger kjøper jeg det.. ;D og samme f*** om det er online eller ikke på starten(selv om det nå er det) jeg tror at i alle rpg så vil man starte for seg selv Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Tja, jeg er en av de som vurderte å ikke skaffe det ved launch pga dette, men nå som det blir så frister det straks mye mer smile.gif Og, spillet er vel lekket på nettet så det er jo mulig å få tak i det der. Muligens andre, lovlige, metoder også som anmelder kopi. Men er da ikke Fable 2 bare til Xbox 360 for øyeblikket? Til de som har chippa xboxen sin da? Endret 10. oktober 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det er jo de som chipper og laster ned jeg hintet til. Men siden jeg ikke vet om dinsdale har gjort det eller funnet den lovlig slenger jeg ikke ut anklager ikke at det bryr meg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ser ut som et spill jeg kunne tenke meg å prøve, men det er ikke noe jeg går å kjøper en konsoll for. Lenke til kommentar
viga Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hehe ser for meg at microsoft krever penger for online delen, og det er derfor de slipper det ut etterpå eller ikke etterpå, men som nedlastbar Endret 10. oktober 2008 av viga Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Naor eg va liten, dao meinte no "å ta eit skippertak" MINST at dei var ferdig me ein paolinje-del før utgjevelse medan dei ÒG hadde laga Fable 3, Fable 4 og soklart Fable 2 - Deluxe Edition, elle "Jaggu goa" versjonen so me kalte da. Å fao tak pao ein skipper va ikkje berre og berre før i tide, seie no eg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Selv forventer jeg ikke noe annet enn et nytt Fable med større verden og muligheter, ellers tror jeg det blir veldig likt eneren. ....Ikke meg imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg