Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

AltaLAN 2009, i Alta!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner mange som spiller det. Tilogmed folk fra Alta.

Men du har helt klart rett. For at DU ikke liker spillet så er det veldig få som spiller det...

:wallbash:

Og jeg er så klart helt 100% enig. AltaLAN 09 bør ikke ha CSS-compo fordi martinzki på diskusjon.no mener at det er et drittspill som ingen spiller...

Og jeg er ikke fra Tromsø. Jeg bor bare der...

Og til slutt så vil jeg sende deg hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=245395

Edit:

du burde jo fatte at æ ikke snakke på verdensbasis her

Hvordan i faen kan jeg vite det når du kommer med følgende lengere opp i tråden?

1.6 e så jævli mye større enn source enda
Nesten ingen som spiller source da

Og selv om kildene mine er verdensbasis, så er det neppe veldig mye forskjell i Alta...

Steamroll'd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Når kommer det mer info om den akurate datoen får lanet? Og dere bør ha CS:Source compo.

Vi er noen Catchgamer kommer til og stille lag da. Dør ikke være noe større problem og ha både 1.6 og source compo. Bare passe på at de ikke går samtidig:)

Og definite har rett altaboiz taper bigg time.

Vi kommer til og vinne:)

Endret av Catch-Beh3moth
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om det er så at Alta lan skal være i Mars så bør arrangørene få fart på sakene, dere mister flere og flere deltakere jo lengere tid det tar. Om folk bor et stykke unda så kan det fort bli vanskelig og hoppe på flye og stekke på lan på kun noen dager fårvarsel, får ikke si dyrt... Jeez dette går treigt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...