Mr. Fiskum Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Got to love cs, alle firker så hyggelige og voksne Glad jeg spiller tf2 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg kjenner mange som spiller det. Tilogmed folk fra Alta.Men du har helt klart rett. For at DU ikke liker spillet så er det veldig få som spiller det... Og jeg er så klart helt 100% enig. AltaLAN 09 bør ikke ha CSS-compo fordi martinzki på diskusjon.no mener at det er et drittspill som ingen spiller... Og jeg er ikke fra Tromsø. Jeg bor bare der... Og til slutt så vil jeg sende deg hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=245395 Edit: du burde jo fatte at æ ikke snakke på verdensbasis her Hvordan i faen kan jeg vite det når du kommer med følgende lengere opp i tråden? 1.6 e så jævli mye større enn source enda Nesten ingen som spiller source da Og selv om kildene mine er verdensbasis, så er det neppe veldig mye forskjell i Alta... Steamroll'd. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Detta er da awsome Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Offtopic warning: så tittelen "ALTAlan, i Alta!" - første æ tenkte: "nææhh, tulla du!? - ALTAlan i Alta?, sku man fan ikkje tru"! meget beskrivende tittel Lenke til kommentar
PuffyTroll Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Trur vi må finne dedikerte servere xD Æ kan stille med en dedikert server, den kan kjøre både CS og CSS. Den klare 24 slots - 1000 fps Endret 15. juli 2009 av PuffyTroll Lenke til kommentar
Akcl123 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Vil ha CSS compo ;D - og jeg vet at det er flere som vil ha det! ^^ Lenke til kommentar
D00xarn Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Vil ha CSS compo ;D - og jeg vet at det er flere som vil ha det! ^^ Vet og en hel del som vill ha source Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hva var det jeg sa, martinzki? Endret 30. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Suhring Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ja det ser vi, en hel del som vil ha Css compo ^^ Lenke til kommentar
rzdntz Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis det IKKE blir pængepremie på LAN'et, så gidd æ faen ikke fære. Det e mye fler som vil ha CS:S compo i Alta, enn det e på CS 1.6. Meen, det e jo ikke vits fordi altaboiz vinn jo anyways ;* Lenke til kommentar
Suhring Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det IKKE blir pængepremie på LAN'et, så gidd æ faen ikke fære.Det e mye fler som vil ha CS:S compo i Alta, enn det e på CS 1.6. Meen, det e jo ikke vits fordi altaboiz vinn jo anyways ;* Ja vi får se på det dær Vemund Lenke til kommentar
amnesia^^^^^ Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Har dere noe mer info for øyeblikket? Klanen min kommer garantert hvis det blir CS:S compo, vet at det blir en del folk da. Vi er tre stykker fra Vadsø og to fra Tromsø, så kjekt om det kommer noe info snart! Pfft.. Vi tar altaboiz lett! Endret 3. februar 2009 av Definite Lenke til kommentar
catch-Vader Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Supert med Lan i Alta. Vist det blir css compo kommer vi fra #catchgamer.css / admin gruppen, å vi er klare til kamp Lenke til kommentar
Catch-Beh3moth Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Når kommer det mer info om den akurate datoen får lanet? Og dere bør ha CS:Source compo. Vi er noen Catchgamer kommer til og stille lag da. Dør ikke være noe større problem og ha både 1.6 og source compo. Bare passe på at de ikke går samtidig:) Og definite har rett altaboiz taper bigg time. Vi kommer til og vinne:) Endret 15. februar 2009 av Catch-Beh3moth Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Skjer da? har jo ikke kommet noen oppdateringer på altalan.no siden nyttår.. Lenke til kommentar
Catch-Beh3moth Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Om det er så at Alta lan skal være i Mars så bør arrangørene få fart på sakene, dere mister flere og flere deltakere jo lengere tid det tar. Om folk bor et stykke unda så kan det fort bli vanskelig og hoppe på flye og stekke på lan på kun noen dager fårvarsel, får ikke si dyrt... Jeez dette går treigt! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Tviler på at det blir i mars når det ikke har skjedd en skjit på en stund nå. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Alta = useriøst huff huff, skammes... Men, vil nok garantere at CSS vil bli større enn 1.6, selv i Alta... Grunnen til at 1.6 går fett på lan, er jo pga LAN versonen som er gratis da Lenke til kommentar
rzdntz Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 lets see catchgamer men, før vi sir nåt som helst så kanskje dem må bestemme css compo Lenke til kommentar
trondskhy Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Er prosjektet dødt eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå