Athelas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Må ha ny telefon nå siden min gamle N70 er på vei til mobilkirkegården. Har sett på denne 6600 Slide telefonen til Nokia en stund og synes den virker kul. Samtidig må jeg innrømme at 6600 Fold ikke ser dum ut den heller. I utgangspunktet trenger jeg ingen profftelefon, men jeg synes det er praktisk å få så mye med som mulig når man går til innkjøp av ny tlf. Kamera, internettilgang og funksjonalitet (f.eks. kjappe menyer) er viktig. Hva anbefales egentlig av disse to? 6600 FOLD 6600 SLIDE Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det bare jeg som lurer på dette? Heller nok litt mot fold så langt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vansklig og anbefale en av dem. Er rimlig nye, så har ingen erfaring med noen av dem. Slide har 3,2mp kamera, mens Fold har 2mp. Men så er det OLED skjerm på fold.. Kommer ikke på noen andre forskjeller bortsett fra design/utforming. Så det går jo en del på smak og behag her også da Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har trykket litt på 6600 fold. Den ser veldig bra ut, og har alle basic funksjoner. Telefonen er like brukervennlig som en heis. Og den føles meget godt bygd. Det er også kult at man kan åpne den ved å trykke på en knapp. Klokka i ytre skjerm er også tøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå