Zahl Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg holder for tiden på å oppdatere de ulike delene til PCen min, nå er turen kommet til musen. Har for tiden Logitech G5, men den er nesten for liten til mine hender og jeg får vondt etter en liten stund. Er det noen som har noen anbefalinger til mus som passer til store/lange hender, gjerne med litt innstillingsmuligheter på DPI etc. Det blir selvsagt en del gaming, men også "vanlig" bruk. Har sett litt på Microsoft Sidewinder, ser stygg ut, men har fått gode kritikker. En kamerat er også fornøyd med den. Razer er uaktuelt. De er for små for meg, punktum slutt. Logitech har jo selvfølgelig mange gode, men er ikke helt oppdatert på de. Alle forslag mottas med takk. Endret 10. oktober 2008 av Zahl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Logitech vx revolution er veldig god å holde i, men jeg vet ikke om den egner seg spesielt bra til gaming. Da jeg prøvde Logitech G9 ble jeg overrasket over hvor komfortabel den egentlig var. Jeg har ingen problemer med å skjønne at denne også kan brukes til "hverdagslige ting". Mulig denne er litt liten for deg, i og med at G5 blir for liten. Endret 10. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Timster Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Blir sikkert ledd ut for å si dette:P Men har en Microsoft Intellimouse 3.0 som jeg bruker på min pc, er fornøyd med den. Vet ikke om den passer for dine hender men jeg opplever den som ganske stor og den er ikke belastende for hånden. Som gamermus er den kanskje ikke i toppklassen men den funker greit til det syns jeg. Er fin til vanlig bruk:) Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg kan VIRKELIG annbefale Logitech MX518. Har hatt musa i mange år og har ikke fått noen form for slitasje og den siter som støpt i hånden. Nå vet jo ikke jeg størrelsen på dine hender, men tviler på at den blir for liten. https://prisguiden.no/product.php?product_id=27167 Endret 11. oktober 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
yamahaen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 razer copperhead er en bra mus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kan VIRKELIG annbefale Logitech MX518. Har hatt musa i mange år og har ikke fått noen form for slitasje og den siter som støpt i hånden.Nå vet jo ikkje jeg størrelsen på dine hender, men tviler på at den blir for liten. Men hvis han sier G5 ble for liten ligger Mx518 dårlig an. Razer copperhead er en bra mus Enig der. Jeg sitter med denne musa selv og kunne ikke tenkt meg en annen. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg må nesten bite i meg mine egne ord nå. Har sett litt på Razer DeathAdder og syns den ser interessant ut, minner meg om IntelliMouse som jeg syns var meget god. I tillegg testet jeg Cyber Snipa i helgen og den var utrolig god. Eneste minuset med den er det utrolig stygge lyset, men det er noe jeg kan leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå