~ David ~ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk takk. Dog begynner vel 360 å bli noen år nå eller?Kommer det en ny versjon snart? Ikke med det første! Den er fortsatt en kapabel maskin som vil holde stand i mange år fremover. Noe den mangler, synes du? Bortsett fra teh Blu-Ray? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Åååh, jeg som trodde man kunne laste inn hele skiten og spille fra HDD-en. Man må vel kun bruke DVD'en i det man starter spillet, så vil resten kjøre fra HDD -> mindre støy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 DVD-en for å bekrefte at man faktisk har spillet. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er svært spent på den nye oppdateringen, synes avatarene jeg har sett på bildet ligner svært mye på Mii's? Xbox må da klare å lage bedre "Mii's" enn det? Håper virkelig den nye Interfacen er mer responsiv jah, utallige ganger den ikke vil gjøre noen ting jeg sier! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette blir interessant! Nytt interface og mulighet for å kopiere inn spill til maskina, da blir denne konsollen enda bedre enn det den var =) Men de figurene ser relativt barnslige ut, skulle tro de klarte å diske opp noe bedre enn det. Alt i alt, noe jeg gleder meg til =) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Åååh, jeg som trodde man kunne laste inn hele skiten og spille fra HDD-en. Da ville piratene blitt glade da... Det blir nok sikkert mulig å gjøre det i nærmeste fremtid, de profesionelle 360 modderene kommer alltid fram til noe. Takk takk. Dog begynner vel 360 å bli noen år nå eller?Kommer det en ny versjon snart? Ikke med det første! Den er fortsatt en kapabel maskin som vil holde stand i mange år fremover. Noe den mangler, synes du? Bortsett fra teh Blu-Ray? Kanskje noe revolusjonert? Ikke spør hva. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Takk takk. Dog begynner vel 360 å bli noen år nå eller?Kommer det en ny versjon snart? Ikke med det første! Den er fortsatt en kapabel maskin som vil holde stand i mange år fremover. Noe den mangler, synes du? Bortsett fra teh Blu-Ray? Så lenge neste Xbox-konsoll kan spille av Xbox360 spill (kanskje til og med Xbox?!) er jeg totalt likegyldig til hvilke forandringer/forbedringer de gjør iallefall. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ahh. Gleder meg! Blir ekstra bra med Party! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ser absolutt frem til dette, får bare håpe det ikke blir så mange bugs i starten Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet om det blir noe forbedret system med streaming? Særlig når det kommer til musikk som kan ta ganske lang tid å laste inn om man har ett stort bibliotek som skal lastes inn..? Og om det blir støttet nye filtyper ala. mkv kanskje? (lovt å håpe, men har mine sterke tvil iallefall) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Streamingen ser ganske lik ut synes jeg. Har ikke lagt merke til noen radikale endringer hvertfall. Mulig det er en smule raskere, men det er vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg