bestorp Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Har nettopp oppgradert pcn min fra en amd athlon 1000 til en XP2100 med 768 DDR 2700 Minne. Problemet er som følger: På den forrige pcn kjørte jeg sd ram (1024) og hadde ikke noen problemer med å gå ut av et spill som feks anarchy online når jeg bare skulle surfe litt på vanlige nettsider. Vel etter oppgraderinga til XP 2100 så reinstallerte jeg winxp og diverse spill og progs jeg bruker. Når jeg da starter opp anarchy online i windowed mode, og etter ha å spilt litt så starter jeg opp explorer får å få opp en side jeg skulle innpå. Men da jeg trykker på ikonet så kommer ikke explorer opp før det har gått 2-3 min, og dette etter mening virker ikke normalt. Virker på som en på som en måte at den "henger" igjen, for det rare det er at etter at jeg har avslutta anarchy online, så plutselig kom opp explorer på en helt vanlig måte. Hva er galt? Jeg har hørt noen folk sier det at SP1 til xp gjør maskina di tregere. Alle tips og råd mottas med takk!. mvh Bestorp Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 snodig... min virker SUPERT Har XP2100 og 1024DDR 2700 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 microsoft har inrømmet at på enkelte maskiner kan windows å opptill 10 ganger tregere enn normalt, patcher er uoffisielt lansert, og microsoft gir deg dem om du ringer. Den følger med sp2, feilen i sp1 er noe med minnet Lenke til kommentar
bestorp Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 admin skrev: microsoft har inrømmet at på enkelte maskiner kan windows å opptill 10 ganger tregere enn normalt, patcher er uoffisielt lansert, og microsoft gir deg dem om du ringer. Den følger med sp2, feilen i sp1 er noe med minnet. -------------------------------------------------------------------------------------Noen som har peil på hvor jeg kan finne denne patchen ? hvorfor driver MS med sånn kunde support?? Forbanna latterlig! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke hvor den er, ring ms så får du den Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Yes! Har hatt flere problemer med SP 1 ang. treghet og Adsl-tilkobling. Mye regedit i husene her i norge. Edit: ring MS norge Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Laget en post med masse linker om dette temaet tror den het, windows er suppetregt eller suppetregt windows eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå