IpDude Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei, forblir sort uansett hva jeg gjør. Nye drivere osv Vista Ultimate 32. Alt funker som det skal med 8800Ultra, ikke med X2(Sapphire). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ren spekulasjon: Det er ikke noe slikt som med sLI at du ikke kan bruke 2 skjermer med crossfire aktivert? X2 kortene er vel pr. def. crossfire? Skru av noe i drivere elns? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Crossfire er ikke det samme som SLI, du får 3870x2 med fire dvi utganger for og ha fire skjermer, så 4870x2 skal klare og kjøre 2 skjermer samtidlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 At man skal klare å kjøre det er en ting, men om man klarer å kjøre det med crossfire funksjonaliteten på kortet aktivert er vel en annen ting? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nope, det jeg skrev der var i Crossfire,(ja dårlig formulert, ) det er en av forskjellene mellom Crossfire og SLI. Er det i hele tatt mulig og deaktivere CF på et X2 kort? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hakkepeil, men i etterkant har jeg sett indikasjoner på at man skal klare å drive 2 skjermer i crossfire, men må deaktivere for å få flere... antar da at du kan bruke alle portene på ett av korta... Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Hadde Crossfire en gang i tiden X1900XTX var det vel. Men droppa det pga kun 1 skjerm aktiv med cross "på". Trodde ikke det var slik på x2 men ser nesten slik ut? Ingen som har dette og har testet? Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har PC4870x2 og bruker mye TV+PC-skjerm, går helt fint, er bare å skru det på i driveren! Veit ikke hva problemet ditt kan være, kanskje det har med oppløsning å gjøre? Bruk noe standard som 1280x1024, denne oppløsningen støttes av så og si alle pc-skjermer i dag. Kan jo også sette den til 800x600... Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har prøvd, ingen endring. Kortet er sendt i retur.. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vet ikke hvor mye du kan eller ikke kan, men du skrudde på dualview? Selv om skjermen er svart kan du prøve å identifisere dem ved hjelp av tilpass funksjonen i vista. Har fler ganger vist seg for meg att enkelte skjermkort er kranglete med dualview. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå