ImNotHere Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nok et bilde fra Rødde utenfor Trondheim. Var ute på befaring og fikk noen bilder i morgendisen. Bildet har hatt en liten runde med standardverktøy i photoshop. Innspill? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Er veldig usikker på hva jeg syns om det bildet her, men kombinasjonen gult/grønt på bakken i front liker jeg godt. Ser veldig flott ut. Når det gjelder resten av bildet så klarer jeg ikke å gjøre meg opp en god mening. Kanskje litt blasst? Dette gjelder da ikke nærmeste forgrunn. Endret 10. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Joda, fint. Kanskje ville litt mer fargemetning på det grønne ha gjort seg. Men husene synes jeg trakk ned på helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nå er jeg veldig fan av bredformat, så prøv å sette croppen på 1680x1050px (i uendret versjon) og få med hele himmelen, slik at det blir littegranne mindre eng forran. Ellers så likte jeg bildet ganske godt. Husene passet fint inn for å gi en litt engelsk landsby-feeling som passer godt til morgendisen. Fargene har jeg ikke noe særlig å utsette på og greie kontraster. =) Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes "blassheten" i bakgrunnen er flott jeg. Jeg hadde derimot valgt å croppe vekk litt av forgrunnen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Utrolig kult bilde. Her kunne du lett ha duset ned fargene litt og lagt til litt ekstra støy, i alle fall etter min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå