Bone Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Heisann! Hvor får man tak i temaer til Nokia E51? Min er standard mørke blå, men jeg kunne tenke meg svart .. (som vil stå litt i stil til bakgrunnsbildet jeg akkurat la inn..) Er dette forresten slik som finnes "andre steder"? Takker EDIT: Eller, aller helst kunne jeg tenke meg slik at de blå greiene var gjennomsiktige.. Er noe sånt mulig? Slik at bare den hvite skriften oppe og nede var synlig.. Endret 10. oktober 2008 av Bone Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vet ikke helt hva som er mulig, men regner med at alt det du spør etter er mulig, men det er ikke sikkert at noen faktisk har laget det. Men ihvertfall, så vil du finne endel temaer her. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takker for linken! Prøve å laste ned en theme der (for E50, siden E51 ikke sto listet opp.. men det går vel greit?) Uansett: fikk noe sertifikaterror.. Vet du hva jeg kan gjøre for å ikke få det? Takker igjen Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Såvidt jeg vet så er det ikke farlig med sertifikat error, det er bare å trykke at du vil installere dem uansett. Denne beskjed kommer vel av at ingen av temaene er signert av Nokia eller.no EDIT: Det fungerer helt fint med E50 temaer på en E51. Endret 10. oktober 2008 av otis Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du finner themes her bl.a. http://www.s60.com/life http://mosh.nokia.com http://www.zedge.net/ Go knock yourself out! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takker for linker! Men, når det gjelder mitt første problem, så får jeg bare opp "Sertifikatfeil. Kontakt programvareutvikleren", eller noe sånn ca -ingen valg! Bare "Ok", liksom.. Og andre jeg prøvde var "Utgått sertifikat" (eller noe).. og heller ingen valg.. Skal prøve de andre sidene her! Takker igjen! Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Her er et svart enkelt tema. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Takk! Men, får fortsatt sertifikatfeil.. noe med min telefon? ..har ikke så peil på telefoner, utover vanlig bruk.. EDIT: Fikk det til tror jeg! EDIT2: Yay!! Det gikk!! Takker.. ..men, en liten sak til.. Når jeg f.eks har Bluetooth aktivert, så kommer jo logoen for BT opp.. men, da på en egen linje under der.. den linja har en fadet bakgrunnsfarge (som virkelig ikke matcher) .. mulig å fjerne den? For, den er blå, og ser ikke ut til å bli påvirket av noen theme? (I hvert fall ikke den siste der..) Noen som vet hva jeg snakker om? (Er vel forresten ikke mulig med screenshot på mobiler?) Takker igjen! Endret 10. oktober 2008 av Bone Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Screenshot er mulig med dette programmet. Linjen der BT-symbol og @ kommer opp ved ny epost er mer grå her hos meg. Den matcher fargemessig her i forhold til når man blar i aktiv standby og ting er merket. Du kan sikkert få den bort hvis du redigerer temaet, men (uten at jeg har prøvd det) tror jeg det er litt mer stress enn at det er verdt det... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ah.. Takker igjen! Skal teste ut det også.. Jeg syntes det var en sykt bra theme!! Knallbra! Akkurat slik jeg vil ha det, bortsett fra den linjen hvor BT og sånn kommer opp.. Ja, den er vel kanskje mer grå.. og jeg prøvde noen andre themes hvor den var borte (men som jeg ikke likte så godt).. Jeg har ikke aktiv standby, forresten.. Men, er det mulig å redigere temaet? Vet du med hvilket program, f.eks? Dette temaet var så tilnærmet perfekt, at det er mulig jeg orker å sette meg inn i saken og gjøre noe med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå