Alexander Schindler Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Medietilsynet har forbudt omsetningen av Takashi Miikes "Ichi the Killer". Nå klager distributøren. Les mer Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ... og nå må jeg se den. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bra film. Nei til sensur. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Får prøve å få sett den uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Næmmen kjære vene, trodde vi var ferdig med sånt sensur-tull på 70-tallet når Life of Brian ble bannlyst. Outland driter vel i det uansett, de importerer jo alle de asiatiske filmene fra det store utland stort sett. Endret 10. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Wtf? Trodde vi hadde kommet lenger enn som så. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Går jo fint an å bestille det fra utlandet - men dette hjelper jo ikke den norske distributøren. Det latterligste med hele greia er jo at et ekstremt fåtall av personer bestemmer hva resten av Norges myndige mennesker kan/ikke kan se. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dette er bare tragisk. De har allerede hatt filmen ute på markedet og plutselig skal de bare trekke den inn. "I ett år nå var det greit å kjøpe filmen, men vi satt oss ned en halvtime og diskuterte saken og fant ut at vi trekker den inn igjen!". Det neste blir vel at de kommer og banker på dørene til de som har filmen og ber om å få de tilbake Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Neida, alle som er registrert som kjøpere i diverse videobutikker får beskjed om å pakke inn filmen og sende den i retur. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg spurte i en annen tråd for kort tid siden om det finnes forbudte filmer her i landet, og om det i det hele tatt er mulig å forby filmer. Det ser ut som jeg har fått svaret på det nå. Dette er virkelig skuffende. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 At filmer, uansett innhold, blir forbudt, er idiotisk. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Men HOSTEL gikk fint inn? Synest at denne filmen er mer "smakfull" enn HOSTEL sine voldsscener. Ichi the killer gjorde meg ikke uvel i like stor grad i det minste (den tortur scenen i Audition er derimot noe av d mest forstyrrende jeg noensinne har sett). Manga røttene er kansje lettere for meg å legge merke til enn d er for de som stgemmte ut Ichi da... XD Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Utenom et par torturscener er volden ganske tegneserieaktig i Ichi. Trodde virkelig vi hadde kommet dit hvor vi selv kan velge hva man vil se på. Gi den en 18-årsgrense i steden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Visste ikke at vi drev med slik sensur fortsatt. Er virkelig ikke 18-års grense nok?! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Visste ikke at vi drev med slik sensur fortsatt. Er virkelig ikke 18-års grense nok?! Nei, for folk under 18 får jo sett den lett uansett. Jeg bare gikk inn på Platekompaniet og kjøpte den, og jeg var 14 år gammel da. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Godt jeg allerede har den filmen. Jeg skal inrømme at den eneste grunnen til at jeg kjøpte den filmen var på grunn av alle advarslene på coveret. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Mulig og finne en liste med filmer som er forbudt i norge? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Som de andre sier, det er helt utrolig at de fremdeles, i 2008, driver og forbyr filmer. Men da blir det vel som de andre sier, bestille filmen fra det store utland. Play.com har den sikkert inne... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Visste ikke at vi drev med slik sensur fortsatt. Er virkelig ikke 18-års grense nok?! Nei, for folk under 18 får jo sett den lett uansett. Jeg bare gikk inn på Platekompaniet og kjøpte den, og jeg var 14 år gammel da. Og derfor er et forbud bra? Er det det du mener eller misforstår jeg? Å "beskytte" barn og ungdom fra slike filmer burde være opp til foreldrene. Det blir feil å straffe samfunnet for noen foreldres inkompetanse. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan hadde de tenkt å håndheve dette i en tid hvor så mange likevel bestiller fra utlandet? Sist jeg sjekket sto ikke filmtitlene utenpå pakkene fra Play. Skal tollerne åpne hver eneste DVD-forsendelse fordi noen har laget en litt fæl film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg