MostlyLurkin' Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kjøpte meg en sånn pc-kabel så jeg fikk kobla opp 32" Samsung tven min til PCen.. Jeg satte i kabelen, og pcen fiksa resten selv. Da var det samme bilde på begge skjermene. Men, jeg tenkte at jeg skulle fikse så jeg kunne se film på tven, og sitte på msn osv på pcen, samtidig. Men, nå har jeg faen meg klart å rote til alt. Så det jeg lurer på er hvordan jeg får det tilbake til vanlig! Jeg vil ha samme bilde på begge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg vil tro du ganske enkelt kan gå inn under kontrollpanelet og fikse dette under Nvidia-instillingene eller i Catalyst, hvis du bruker ATI. Endret 10. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Entim Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 I Nvidia control panel går du inn på Display-Set up multiple display og hak ut "The same on both displays (Clone)" Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) bruker du vista? Endret 10. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå