ecko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 jeg ble kjempe gald da jeg så at lockout fra halo 2 var kommet ut på halo 3, nå som blackout. og jeg lurer på om noen vet hvilke andre baner som vil komme ut senere. noen som vet om Ascension fra halo 2 vil komme? http://features.teamxbox.com/xbox/945/Halo...ap-Overview/p1/ Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det er nok ikke noen (utenom Bungie selv) som vet hvilke remake de lager neste gang. Men de er jo flinke til å høre på fanbasen, så jeg tipper Ascension er en het kandidat. Edit: Selv håper jeg på Sanctuary og Ivory Tower Endret 10. oktober 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hmm.. den banen fra Halo 2 som bare er en øy med en Forerunner bygning på, er det Zanzibar den heter? Den er jeg keen på, den.. Edit: Innlegg 3400! Endret 11. oktober 2008 av Laland Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 vi trenger midshipp og fundation , er for få små baner i h3 Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmm.. den banen fra Halo 2 som bare er en øy med en Forerunner bygning på, er det Zanzibar den heter? Den er jeg keen på, den.. Edit: Innlegg 3400! Zanzibar => Last Resort Den du tenker på er vel Relic. Er enig at den også burde komme til Halo 3. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det kommer en bane etter jul som vistnok skal være ganske lik midship, sammen med mythip pakka. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 blir alle map pakkene gratis etter hvert? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 blir alle map pakkene gratis etter hvert? Eventually.. sure.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror ikke det, siden det er ekstra achievements bundet til dem. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 nokon som veit kva tid mythic pakka kjem? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror ikke det, siden det er ekstra achievements bundet til dem. Når ingen betaler for de lenger blir de nok gratis, i og med at de tjener på at folk spiller live. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har noe som helst som har blitt lagt ut på live med achievements bundet til dem, noensinne blitt gratis? F. eks multiplaer baner eller ekstra content? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 det vet jeg ikke, men det er vel ikke så lenge siden det ble lagt ut for første gang. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det vi trenger er en nesten helt lik utgave av Midship fra Halo 2. Det tror jeg egner seg mye bedre enn alle de andre som til nå har blitt laget på nytt. Det jeg føler gjør alle remakesene dårligere enn på Halo 3 er rett og slett at alt skal være så mye mer detaljert på Halo 3 at det blir lagt til små kanter overalt på banene slik at flyten i spillet blir ødelagt. Dette skjedde nettopp med Blackout. Ingen av mapsene til Halo 3 er i nærheten av å være like gode som Midship og Lockout var på Halo 2. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enig. De kunne importert banene, fikset dem til den endrede hastigheten/hoppingen i Halo 3 og oppdatert teksturene. Det ville gjort die-hard Halo 2 fans happy! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skulle hatt Bloodgulch i Halo 3.. Vet at Valhalla liksom er arvtageren, men Bloodgulch var så flat og fin til veichle-battles Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kunne ønske de lagde remake av Headlong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå