ecko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hver gang jeg spiller halo 3 og skal skifte hjelm eller noe annet av utstyret han har på seg så begyner jeg å lure på hvordan man unlocker alt. så hvordan gjør man det? katanaen på ryggen er vel når man har alle achievementsene? men nå som det er kommet nye achievements, hva skjer da med katanaen? får man beholde den? hva skjer når man har alle achievementsene pluss de nye? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Her er en fin oversikt: link Edit: Ser at Katana står oppført med 1100 GS. Det korrekte er minst 1000 i GS og minst 49 achievements. Endret 10. oktober 2008 av rekyl Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg fikk Security da jeg hadde 980 eller noe, og det var med de nye achievementsene. Så det er litt bugga også. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, er nok litt bugs ifb. med utrulling av de nye achievementene. Katanaen min forsvant plutselig en dag selv om jeg hadde over 1000 GS og over 49 achievements. Den kom imidlertid tilbake når jeg fikk en achievement til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå