staf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Er dette ok eller? synes kanskje selv at det blir veldig negativt ovenfor henne "Jeg lurer på om hun bryr seg, slik jeg bryr meg om henne, Er ikke flink til å dele mine følelser. Men hver gang jeg er sammen med henne så blir det bedre. Hun er en av få venner, usikker på om jeg virkelig er hennes venn Det føles ofte ikke slik, hun har skjelden tid Tror hun trenger en å prate med, en til å stole på slik som jeg gjør. Kommer skjelden frem til henne Deler mange interesser, føler jeg deler mange av de samme tankene, men får ikke fortalt henne. Spøker ofte for å slippe I morgen drar jeg avsted, har ikke pratet med henne siden starten av sommeren Var noen timer alt hun hadde?" Endret 10. oktober 2008 av staf Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Må bare si at dette var en veldig fin måte å "vise" et vennskap på Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Enig, ganske bra skrevet og viser hva du føler for henne. Men dropp k'en i sjelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå