sleekern Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Har et lite problem her som irriterer meg, og som jeg ikke finner svar på! Har nettopp formatert vista, og skal til å installere program osv som jeg bruker, men pcen min nekter meg å installere noe som helst, da mener jeg noe som helst. Her har jeg f. eks. prøvd å installere Opera, men får opp denne; Den meldingen får jeg uansett hva jeg prøver å installere. Jeg har også prøvd å oppdatere Windows Installer manuelt, men da får jeg opp denne meldingen; Håper virkelig noen kan hjelpe meg å finne svar på dette problemet, for jeg er helt grønn! Takker for svar Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Prøvd å kjøre installasjonsfilen som administrator? Lenke til kommentar
sleekern Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Prøvd å kjøre installasjonsfilen som administrator? Ja, skjer det samme! Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 vel hvor stor er det på disken? siden den sier storage to small? prøver du å kjøre install fra selve disken eller en USB dings? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) msi.dll er en del av windows installer, så du kan forsøke å bare reinstallere nyeste versjon av windows installer. Det vil kunne fikse problemet om det er snakk om en skade i en komponentfil eller lignende. Her finner du nyeste windows installer: http://support.microsoft.com/kb/884016 -Stigma Endret 10. oktober 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå