OzZy303 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Har to nye låter jeg har lagt ut, dvs, to ikke så helt ferdige låter siden jeg gjerne vil ha litt feedback og tips. Transmission begynte jeg så vidt på i dag, og er kun et utkast til noe jeg tror vil komme til å høre ut som en ganske normal trance låt, mens Temple of Chaos er en remix av en låt Dimension 5 laget i 1997 og har et ganske så psychedelic preg over seg. Har brukt Nexus, Vanguard og Battery3 på begge. prøvde ut Glitch på temple of chaos. kul gratis vst som jeg kan anbefale. OzZy - Transmission (trance) Dimension 5 - Temple of Chaos (OzZy Remix) (psy trance) Endret 10. oktober 2008 av OzZy303 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Likte temple of chaos. Har ikke hørt den andre. Men for å være pirkete. Synes det er litt ensidig. Synes og at det er litt rotete, eller vsti'ene overdøver hverandre litt. Jeg vet ikke hvordan originalen er så er kanskje litt feil av meg å kritisere... Men jeg synes den er tøff. Stå på. BTW. Kunne du lagt ut fl-fila? Har ikke tenkt å kopiere eller noe, men jeg sliter med å finne ut hvordan du\dere greier å lage vstiene slik at det får psy-trance "feelingen". Tror det kunne hjulpet meg litt med å forstå hvordan det gjøres. Tnx for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå