Ajnabee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hei. Har problemer med safari på iphone 3g. Jeg faller alltid ut av nettleseren etter ca ti min nar jg surfer. Havner på hoved menyen i telefonen. Er det noe dette som kan fikses selv og er vanlig blant flere, eller er det bare min tlf? Kjempe irriterende dette Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hei. Har problemer med safari på iphone 3g. Jeg faller alltid ut av nettleseren etter ca ti min nar jg surfer. Havner på hoved menyen i telefonen. Er det noe dette som kan fikses selv og er vanlig blant flere, eller er det bare min tlf? Kjempe irriterende dette Har samme problemer, men min klikker mye oftere enn hvert 10 min. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har en del problemer med et par programmer som faller en del ut. Dette har jeg bare opplevd på 2.1, synes iPhone OS 2.0.2 og 2.0 var mye mer stabilt. Håper det ikke er lenge til 2.2 kommer og forhåpentligvis fikser dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå