SurfingElite Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Satt på facebook på Iphonen min nå nettopp og så plutselig klikket den og den ''frosset'' Kan ikke gjøre noe! Har prøvde å holde inne av knappen og meny knappen, ingenting skjer. Jeg har ikke jailbreaket den eller gjort noe som helst slikt. Iphonen er bare 2 uker gammel HVA KAN JEG GJØRE? Trenger svar raskt ! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ta ut batteriet og sett det inn igjen:) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Går det an på Iphone? Uansett, fikk fikset det... Var bare å holde inne flere knapper samtidig fikk jeg akkurat lest meg fram til på google! natten er reddet, god natt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ta ut batteriet og sett det inn igjen:) Haha, morsom du. Var det ment som en spøk, eller aner du ikke hva du snakker om? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ta ut batteriet og sett det inn igjen:) Haha, morsom du. Var det ment som en spøk, eller aner du ikke hva du snakker om? Var ment som en spøk ja. Men helt riktig min kjennskap til Iphone kunne nok ha vært bedre! Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Satt på facebook på Iphonen min nå nettopp og så plutselig klikket den og den ''frosset''(...) HVA KAN JEG GJØRE? Følge med i Norsk- timene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Satt på facebook på Iphonen min nå nettopp og så plutselig klikket den og den ''frosset''(...) HVA KAN JEG GJØRE? Følge med i Norsk- timene. Det er det flere som bør gjøre . Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Satt på facebook på Iphonen min nå nettopp og så plutselig klikket den og den ''frosset''(...) HVA KAN JEG GJØRE? Følge med i Norsk- timene. Haha, Norsk- timene ja. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel, du lærer ikke norsk på skolen, du tar faget som heter "Norsk". Sløvinger. Var det da noe mer? ...*plystre* Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 @Trådstarter: Du sier at det ikke funket å holde inne "Home"-knappen eller "Av-knappen", men at du leste på internett at det hjalå å trykke på flere knapper? Hvilke knapper var det? Er ikke så mange knapper på den? (Er 5 totalt, 2 som gjør noe vetig, en vippebryter, og to for lyd) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg holdt bare inne knappene, men leste at jeg måtte holde de inne samtidig og hvor lenge man måtte gjøre det. Tråden ble skrevet etter stor frustrasjon i går kveld, beklager dårlig forklaring og skrivefeil. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er bare å holde inn power+home knapp i 10 sekunder samtidig så får du en hard-reset, det fungerer helt på samme måte som å ta ut batteriet på en ordinær telefon. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det same skjedde med min iPhone. Fleire gonger. Home+Power var løysinga kvar gong. Men plutselig ein gong lot set seg ikkje gjera, og eg måtte senda den inn på service. That sucked! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Min har også frosset sånn mange ganger (alle før 2.1), noen ganger funket det med begge knappene. Men som regel mått jeg koble den til iTunes. Det skjedde også ofte at skjermen var helt svart, hjalp ikke å trykke på noe men kunne noen ganger motta samtaler. Men den våknet etter å koble til iTunes, hver gang. Dette skjedde ganske ofte før 2.1 update, men bare en gang siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå