RetoZ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hallo.. Jeg skal da bygge min 1. pc, vet hvordan jeg skal gjør det... Men oppsett er jeg ikke så god i.. :O Har valgt meg ut ei handleliste.. Om dere vet det passer ilag/om dere har noen bedre forslag rop ut. Sjerm, 1495kr Denne skal jeg ha, hvis ikke dere vet om noe bedre... Og her er handleliste. Så bare si hva jeg burde endre på, er totalt amatør på dette så Har tastatur, mus og kabinett.. Endret 10. oktober 2008 av RetoZ Lenke til kommentar
RetoZ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Bump... Noen som kan svare? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bump... Noen som kan svare? hvis du setter det opp i en handlevogn på prisguide.hardware.no så blir det litt enklere å se hva du faktisk har valgt, og du vil sikkert få svar på det du lurer på. Husk å huke av for "Lesbar for alle" slik at andre enn deg kan se innholdet. Lenke til kommentar
RetoZ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Da har jeg laget handeliste..! Lenke til kommentar
swirix Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ville muligens valgt en annen psu, feks corsair 500w, etc Aopen er muligens bra, men har ingen erfaring med det. Lenke til kommentar
RetoZ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Tok heller en Chieftec 500W jeg.. Men er nettverkskort intigrert i hovedkortet? Finner ikke noen plass det står eller ikke såe,, Endret 11. oktober 2008 av RetoZ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 WLan er ikke integrert, så der må du kjøpe et kort, som du alt har lagt til. Det så ut til å være et greit oppsett. Kanskje en annen kjøler enn stock til CPU, og et skjermkort med litt bedre kjøleløsning om lyd/støy fra PC er noe du bryr deg med. Lenke til kommentar
RetoZ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Bryr meg ikke så mye om lyd.. Men er der noen som er bedre til sammen pris da? Og sann stock til CPU, kan du linke til det..? Lenke til kommentar
RetoZ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Bump.. Noen som kan svare?! Lenke til kommentar
RetoZ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Passer alt dette sammen, og funkerer bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 bytt til HIS sitt 4850 bedre kjøleløsning på det skal du ikke overklokke driter du i ny CPU-kjøler, bare ha den som er stock, fungerer fint ellers ser alt bra ut og drar nok de fleste spill bra idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå