fcuk_IT Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Denne gangen tester jeg Alien infrared i LightZone - dessuten har jeg nå PM Normal vennlige rammer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva er greia med skyggelegging utenfor bildet? Det likte jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Likte bildet godt teknisk og komposisjonsmessig, men bakgrunnen med døra syntes jeg kunne fungert bedre. Ikke ødeleggende akkurat, men kanskje det finnes en bedre bakgrunn? Likte godt den forrige ihvertfall! "Rammen" tror jeg du kunne droppet, det enkle er stort sett det beste, jeg ville gått for noen pixler bredde med sort, for eksempel. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes hvertfall bilen var kjempe tøff Likte bildet ganske godt, bortsett bra bakgrunden/de hvite veggene. Ble liksom ikke noe kontrast til bilen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Når det gjelder rammer, så tror jeg PMnormal er enig med meg at ingen rammer er det som gjelder. Når det gjelder bildet, så ble det ganske så bra; men jeg liker ikke at bilen og veggene har samme nyanse av grått. Ellers så er det bra. Bla. mange detaljer i muren bak bilen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå