Gå til innhold

Lage .gif fil vha av photoshop

Anbefalte innlegg

For nokre årsidan lære eg å lage gif fil med photoshop, men diverre huskar eg berre bruddstykker.

skal prøve å beskrive problemet\det eg huskar

Skal f.eks lage ein meny til websider, og har laga eit gitt område og skreve emner. har laga til med lag. så skal desse emner utheve seg når musepeikaren markerer desse. Det skal også være muleg å legge ein til ei web adresse som ein kan bli vidare navigert til.

Det eg huskar er at det skal merkarst, men så er eg usikker på kva som er den vidre rekkefølga....

Kan noko hjelpe meg? Web sider som beskriver framgangsmåten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For nokre årsidan lære eg å lage gif fil med photoshop, men diverre huskar eg berre bruddstykker.

skal prøve å beskrive problemet\det eg huskar

Skal f.eks lage ein meny til websider, og har laga eit gitt område og skreve emner. har laga til med lag. så skal desse emner utheve seg når musepeikaren markerer desse. Det skal også være muleg å legge ein til ei web adresse som ein kan bli vidare navigert til.

Det eg huskar er at det skal merkarst, men så er eg usikker på kva som er den vidre rekkefølga....

Kan noko hjelpe meg? Web sider som beskriver framgangsmåten?

For noen år siden var det vanlig med såkalt image MAP. Da kunne (og kan) du bruke et bilde som du definerte ulike områder i. Så hadde du ulike bilder for utheving når du bevegde musen over.

Dette er ikke så vanlig lengre, mest fordi det krever en del vedlikehold. Endrer du på et menypunkt må alle bilder assosiert til det endres - enda verre om du endrer på selve designet.

Det som er mest vanlig å bruke i dag er CSS (Cascading Style Sheets). Dette gir deg langt større frihet. Du kan oppnå akkurat samme resultat som før, men med større fleksibilitet og endringer foregår sentralt.

Søk på Google for å finne HOW-TO's på CSS. Det finnes mange gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...