Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo slenge skiltet over på den andre sykkelen. Da ser du i hvert fall ikke mistenkelig ut hvis snuten skulle være i området akkurat da. Men da sliter jeg vel enda mere hvis jeg først blir stoppet? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo slenge skiltet over på den andre sykkelen. Da ser du i hvert fall ikke mistenkelig ut hvis snuten skulle være i området akkurat da. Men da sliter jeg vel enda mere hvis jeg først blir stoppet? Stemmer det, dokumentforalskning er både en alvorlig forbrytelse og vil kunne få følger for framtidig jobb. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det gjør du nok. Jeg stemmer for at du går, men hvis du skal kjøre, er nok sjansen for å bli tatt minst hvis du slenger skiltet over. Da må politiet enten vite at det ikke skal være skilt på mopeden, eller kunne nummeret utenat for at de skal synes du ser mistenkelig ut. Forutsatt selvsagt at du kjører ordentlig. Lån heller sykkelen til mor di. Endret 10. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Lån heller sykkelen til mor di. Hun har ikke sykkel..tenker du på bildene, så er det min.. Men jeg tenker jeg går:P Lenke til kommentar
trondtang Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vis du er usikker på å kjøre uten skilt. så bytter du bare skiltet med den andre... men er på egen risiko vis du skal være uheldig å krasje å det er din feil. du kan bli straffet og du kan måte betale for skaden du gjorde. "dyrt". men vis du er så trygg på deg selv å kjører forsiktig så skal dette ikke bli no problem Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Å bytte skilt blir uaktuelt.. Men da sliter jeg vel enda mere hvis jeg først blir stoppet? Stemmer det, dokumentforalskning er både en alvorlig forbrytelse og vil kunne få følger for framtidig jobb. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ble så jeg kjørte uten skilt.. Gikk bra:D Når jeg kom ut av butikken var det ei dame i politi uniform på andre siden av veien, så ble litt små stressa, men hun skulle inn på resturanten på andre siden av gata å spise..puh Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bare for å si det så er vel minstestraff for dokumentfalsk 21 dager på hotell og 10 000 i bot? Bedre å kjøre uten skilt da ja, for hadde du kollidert hadde du sitti pent i det uansett Bra du ikke blei tatt, men håper ikke du tar sjangsen igjen, for din skyld altså Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Håper det var skummelt nok til at du ikke gjør det en gang til. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 hehe, nei. Fikk tak i plugg. Intruderen går gulle godt nå Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Du kan jo slenge skiltet over på den andre sykkelen. Da ser du i hvert fall ikke mistenkelig ut hvis snuten skulle være i området akkurat da. Da er det dokumentfalsk det er snakk om, og det er verre. edit: Las ikke postene før :!: Endret 10. oktober 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En ting: Dokumentforfalskning. Er ganske strengt, men om dette har henspilt seg i USA, om jeg var deg, ville jeg IHVERTFALL IKKE prøvd engang. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er ikke skiltet som kjører.. funker helt fint å kjøre uten.. Du kan være uheldig å miste lappen hvis du blir tatt, men er du heldig får du bare ei bot på 3000 tror jeg det var.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 I det du smeller med noe/noen så spiller det ikke rolle hva du sier da forsikringen ikke gjelder! Kom her å si at du aldri kommer til å kræsje selv! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bare for å si det så er vel minstestraff for dokumentfalsk21 dager på hotell og 10 000 i bot? Bedre å kjøre uten skilt da ja, for hadde du kollidert hadde du sitti pent i det uansett Bra du ikke blei tatt, men håper ikke du tar sjangsen igjen, for din skyld altså Jeg fikk kun en advarsel. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Pappa hadde ikke skilt på bilen, og vi fikk brev fra kommunen om å flytte bilen fra parkeringsplassen på grunn av at de skulle vaske der. Når pappa gjorde det, hadde vi rett og slett uflaks. Politiet dukket opp, vi fikk en bot på 9000kr, og bilen ble tatt 3 måneder. Og 1 time av tiden vår ble brukt på å snakke! Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 For å kjøre uten skilt er den eneste muligheten du har å få midlertidig tillatelse fra politiet. Hvis du treffer på den rette i politiet ser jeg ikke bort fra at du hadde fått det om du hadde forklart deg skikkelig. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) For å kjøre uten skilt er den eneste muligheten du har å få midlertidig tillatelse fra politiet.Hvis du treffer på den rette i politiet ser jeg ikke bort fra at du hadde fått det om du hadde forklart deg skikkelig. Du får ALDRI tillatelse til å kjøre et uforsikret kjøretøy, det er jo ren idioti! Endret 9. januar 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du kan da vel få en midlertidig tillatelse med forsikring på lik linje om du har prøveskilt bare at du ikke har de på.. Er du i krise ser jeg ikke hvorfor du IKKE skulle få det.. Tosk er forresten ikke aksepert fra min side ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Trenger ikke ty til navnekalling fordi om noen kanskje tar feil eller mener annerledes enn deg. Rettled, ikke angrip. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå