fcuk_IT Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bildet er tatt på plenen utenfor Oslo Børs Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Artig ordspill og bruk av visuell kreativitet Bildet er tja..så som så. Føler høyre siden er generelt sett litt forstyrrende... Ellers er det bra, og en godt fullført idé. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Veldig bra bilde! Likte spesielt hvordan seddelen "lyste" opp. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Personlig skulle jeg gjerne hatt bildet mere "sjuskete" - men jeg satt her helt blank. Som det er syns jeg det er litt for "skarpt". Lenke til kommentar
Kenny2000 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hehe, god idé. Dog, jeg synest utsnittet var litt ubalansert (for tungt på venstre side). Det skyldes nok at det er et åpent felt med gress på venstre side. Kanskje seddelen skulle vært farget om slik at den matchet bladene? Da ville jo seddelen blitt like "død" som bladene og en må "oppdage" den i høyere grad enn nå. Tror overraskelsen blir større da hvis du skjønner. Men det blir jo bare en varient av en idé. For å få et litt tjuskete utseende kan du stjele litt fra bladet og lage et pattern i egen layer som du klipper til å passe for seddelen. Denne mikser du så med f.eks. Multiply eller en av de andre metodene, samtidig som opacity justeres ned (man trenger jo bare et lite hint i bildet). Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Idéen er glimrende. Liker måten dette er gjort på, men er helt enig i at det blir veldig mye rom på (vår) høyre side. Trekker på en måte litt av oppmerksomheten. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Syns det var genialt at bildet ble litt for tungt og tomt på høyre side. Det ga noe ekstra til ordspillet og meningen i bildet. Kort og godt genialt! Jeg elsker slike bilder! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Prøver med endret utsnitt - fortsatt litt vekt mot venstre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg må bare feige ut, og si at jeg egentlig likte den første utgaven best. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Den nye versjonen ble litt for tett for min smak. Det er ikke mye som skal til, ser det ut for. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Første var klart best. Likte symbolikken her godt. Bra gjennomført ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå