Rocket Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Her er saken, jeg har en datamaskin som begynner å bli litt svett i enkelte applikasjoner, så jeg planlegger å investere i nytt utstyr. Nå har eg ikke for mye penger, så jeg kanke investere FOR mye, så her er spørsmålet mitt: hva tjener jeg mest på, å oppgradere det jeg allerede har, eller kjøpe nytt? i tilfelle en, hva anbefaler dere at jeg oppgraderer? takk for svar dette har jeg: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Tja, si det. Du nevner ikke hvilken HD du har. Hvis du har en eldre HD med 5400rpm og lang accesstid, kan det kanskje være en ide å bytte ut denne. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 skjermkortet så klart! tnt2 er jo helt ubrukelig(nesten). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 takk for svar dette har jeg: Du må da skrive hva du har om du vil ha noen forslag til å få en friskere pc? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 ikke spør meg! Hvorfor svare du da? Det er ikke poppulert blant brukerne og moddisene som du gjør her Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Som sagt ovanfor; du bør nesten liste opp det du allereie har før folk skal kunne hjelpe deg! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kan se ut som om fyren har forandret sig... :-| Jaja... Skal han ha hjelp bør ha redigere meldingen eller forandre signaturen sin... Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Får helt greie stasjonære pcer til rundt 3-4 tusen nå til dags da Regner med du har skjerm og tastatur/mus? Prisliste: www.prisguide.no Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Får helt greie stasjonære pcer til rundt 3-4 tusen nå til dags da Regner med du har skjerm og tastatur/mus? Prisliste: www.prisguide.no hehe, litt gammel tråd? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg