Gjest Yoshi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Heisann! Jeg har nå bestemt meg for å selge min Sony Ericsson P1i og kjøpe en ny smarttelefon. Nå bruker jeg til daglig en gammel Nokia 7270 jeg fikk kjempebillig brukt, og den er helt herlig! =D Men jeg savner å ha en telefon med smarte funksjoner til de dagene jeg trenger det. Men P1i var tjukk, klumpete og hadde skarpe taster som lagde hull i lommene mine! Derfor har jeg nå sett etter fine, glatte smarttelefoner som også er veldig praktiske og "enklere" enn P1i. Og jeg har kommet fram til at HTC Touch virker som en sånn telefon. Den har jeg aldri prøvd, men jeg har prøvd HTC Touch Dual og den likte jeg veldig godt! Det jeg savner aller mest med P1i, er muligheten til å kunne surfe på trådløse nettverk. Men det gikk utroooolig sakte på P1i og det endte med at jeg stort sett ikke gjorde det likevel. Derfor heller jeg mer mot Touch enn Touch Dual, siden Dual ikke støtter trådløst nett. Men så er det også (har jeg hørt) en betydelig (?) ytelsesforskjell mellom de to, til Touch Dual sin fordel. Touch Dual har i tillegg fysiske taster, er litt smalere og har 3G. Det jeg nå lurer på, er om noen som har prøvd både HTC Touch og HTC Touch Dual har noen synspunkter på om ytelsesforskjellen er verdt å ofre for Wi-Fi-støtten. Det er jo åpenbart at Touch Dual ikke har støtte for dette fordi den ikke skulle utkonkurrere forgjengeren/søstermodellen, og det forstår jeg, men jeg har veldig lyst på ordentlige taster også, selv om jeg har 7270 med store fine taster som jeg bruker til daglig. Jah.. Noen som har prøvd begge som kan svare litt på den reelle ytelsesforskjellen osv.? Er Touch treg å bruke? Hvordan er det med Touch FLO-menyene? Da jeg prøvde Touh Dual var de veldig raske og fine og jeg likte dem godt. Men om de er trege på Touch, er den så å si uaktuell, for er det en ting jeg ikke liker, er det trege menyer. Takker for svar! (Når jeg nå leser over ser jeg at det er utrolig dårlig flyt i språket og litt rotete skrevet. Beklager dette, det gikk litt fort i svingene siden jeg egentlig skal legge meg og lese til kjemiprøve. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå