itwiz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Skal sette opp et nettverk til en liten bedrift og lurte på om noen av dere har noen sider med god informasjon rundt dette temaet? Prosjektet er en skoleoppg. og jeg skulle gjerne hatt noen gode sider med informasjon om litt diverse som sikkerhet, servere, lan, wan, utstyr osv.. Det meste som har med et nettverk å gjøre Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dette er en stort tema da, vi kan ikke bare greie ut om servere lan sikkerhet osv. uten av vi vet hva du skal bruke på nettverket, hva skal bedriften drive med? Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Bedriften består av 15 ansatte, de skal ha en 5Mbs SHDSL linje, 5 servere og VPN muligheter. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Er det noen spesiel programvare som skal gå på serverne, er det planlagt hvilke os serverne skal kjøre, hva har du kommet fram til selv? sitter med tusen tanker i hodet om hva dette kan handle om, men du må faktiskt jobbe litt selv også. Om du kommer med litt spesifikke spørsmål så er det enklere å hjelpe deg. Hvilket nivå er du på ? Videregående ikt, eller høyere utdanning? Endret 9. oktober 2008 av vargaz Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Om du leser hva jeg har skrevet i det første innlegget ser du at jeg bare spør om en side med informasjon rundt dette temaet, ikke om at du skal greie ut om temaet.. Jeg har skrevet mange sider selv, men synes jeg finner litt lite info når jeg har søkt.. Jeg går høyere utdanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå