Zungam Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har laget en liga spesielt for oss Hardware-forum brukere... Digger NHL 09 og inviterer dere derfor til årets duell... Navn på liga: The HW League Forkortelse: HWL Passord: Ingen Max antall lag: 32 Det skal spilles 2 kamper mot alle og best av 5 kamper i sluttspillet... Kom igjen og meld dere på eller legg igjen deres psn så skal jeg invitere dere.. Dette er snakk om prestisje og jeg skal personlig gi vekk en gave til vinner av sluttspillet..Men bare hvis det er god gang i ligaen. Da må kamper spilles og så mange som mulig må melde seg på så raskt som mulig slik at vi får igang spillet raskt.. Vil også ha informasjon om når dere pleier og spille NHL 09 både klokkeslett og dager slik at alle vet når det er størst sjanse for å få spille mot de andre... Dette skal jeg prøve og oppdatere i første post sammen med hvem som er med i ligaen.. Kan også prøve å oppdatere stillingen på ligaen etterhvert som det spilles kamper.. kom gjerne med seriøse tips til gave i prisklassen 50-200 kr. Er ikke sikker på hvor mye jeg kan legge i dette. Hadde vært kult om også andre ville lagt noe i potten, en dvd eller et spill etc. Jeg vet ihvertfall av erfaring at det er flere som deltar aktiv når det er noe de kan vinne så kom igjen og meld dere på... Foreløpige påmeldte brukere: - Zsungam - peritass - M_Vold Endret 26. oktober 2008 av Zungam Lenke til kommentar
Robotnick Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du spiller nok på feil format. Tror det er flere NHL spillere i norge på 360. De som liker fotball kjøper som regel playstation. Og de som liker fotball hater som regel hockey utrolig nok, så de kjøper ikke NHL. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du spiller nok på feil format. Tror det er flere NHL spillere i norge på 360. De som liker fotball kjøper som regel playstation. Og de som liker fotball hater som regel hockey utrolig nok, så de kjøper ikke NHL. Jahaja... på jobben min er det 9 som eier PS3, samtlige har NHL og ingen av dem hater fotball. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg er med hvis denne ligaen fortsatt er oppe og går. Hater forresten ikke fotball og har både fifa og nhl, mener nhl er en av de beste sportspillene som har kommet iår. psn peritass Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 er veldig liten aktivitet her...kan alltids legge deg til... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg blir med fra mandag PSN : M_Vold Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 venter fortsatt på å bli lagt til jeg psn peritass Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 venter fortsatt på å bli lagt til jeg psn peritass Beklager dette altså.. Det er altså slik at jeg ikke finner ut hvordan jeg kan legge til spillere til ligaen uten om de som står på vennelisten min... Så det enkleste er hvis dere går inn på selv og søker etter ligaen og legger dere til selv.. Her er hvordan, skritt for skritt fra hovedmeny: Online > Online game modes > online leagues > search leagues Legg inn dette: Navn på liga: The HW League Forkortelse (abbreviation): HWL Passord: Ingen Og så er det bare til å trykke for å legge seg til.. Hvis ikke, kan jeg legge dere til vennelisten min og og deretter legge dere til.. Bare en ting til.. Synes det er litt merkelig system på ea-online delen når det gjelder online league og utfordre venner på online.. Fordi når man blir utfordret til en kamp eller får en invitasjon, så ruller det bare en tekst nederst på siden om utfordringen.. man må så selv gå inn på Online > community > view player hub og deretter bla på både L1 og R1 på kontrolleren for å finne beskjeder\utfordringene... Veldig tungvinn måte spør du meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå