vegesim Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 huff og huff. noen som kan hjelpe meg?- har akkurat fått live, men får ikke lagt til venner osv. for family setting stopper hele morroa for "my parents" må godta, og jeg må derfor skrive passordet til min fars hotmail, men når han har klart å glemme den så er det litt vanskelig. noen som kan hjelpe meg?? DESPERAT! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen må jo ha skrevet inn passord på faren din sin mail da du lagde kontoen. Hvis det var deg og du ikke husker det, så har du få valg. Var det faren din og han ikke husker det, så har du også få valg. Så drit i det, lag ny konto og lag en fake mail der du sier du er over 18. Med andre ord så slipper du at faren/moren din må taste inn passord hver gang du vil endre noe i settings... Fordi du har lagd mailen selv. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen må jo ha skrevet inn passord på faren din sin mail da du lagde kontoen. Hvis det var deg og du ikke husker det, så har du få valg. Var det faren din og han ikke husker det, så har du også få valg. Så drit i det, lag ny konto og lag en fake mail der du sier du er over 18. Med andre ord så slipper du at faren/moren din må taste inn passord hver gang du vil endre noe i settings... Fordi du har lagd mailen selv. da mister jeg også alle mine gamescore da, men.. Får vel gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå