Gå til innhold

Feillagring i Microsoft Word

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er ritkig sted å plassere denne tråden, men prøver alikevel. Det har seg slik at jeg holder på med et naturfagsprosjekt. Da jeg skulle lagre dette i word, fikk jeg en feilmelding der det stod at den ikke kunne lagre det, og spurte om jeg ville lagre den i noe annet.

Jeg husker ikke hva, noe rescue eller noe, men tviler. Hvertfall, så oppdaget jeg at den ikke hadde lagret seg, og nå kan jeg ikke finne filen. Jeg håper virkelig den ble lagret ett eller annet sted på pc'n, for dette prosjektet skal være ferdig til i morgen. Hjelp, værså snill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan forsøke å åpne den i Wordpad (Start > Kjør > Write, deretter drag-and-drop fila di øverst i Wordpad). Du mister nok formateringen, men kan redde innholdet. Mulig det er noen formateringskoder og annet "grums" der, men hvis det er rett fil, skal du kunne finne igjen teksten din et sted.

Wordpad kan åpne alle filer på denne måten, men det er ikke sikkert at innholdet er like lesbart alltid hvis du f.eks. forsøker med en JPEG. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...