cruelphotography Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg og devisor hadd en liten shoot her på mandagen, med litt div. blitzer @ location. 1 stk ringflash 3 stk an1600 =D=D Første gang jeg har hatt mulighet til å jobb med så mange blitzer på location før ihvertfall =) Holdt til på ett parkeringshus på tyholt på kvelden =) Først noen bilder jeg har tatt: Og her stiller vår emninente devisor som blitz stativ, og står oppa en søppel greie og holder ABRen som baklys! Og ett med sigma 20mm 1,8 + abr And some behind the scenes: devisor tok litt mere behind the scenes som han får sleng med på sitt inlegg Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 digger det første bildet.. skal flikke opp noen asap.. men sitt å jobbe nå Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bra belysning Gjerne fortelle mer om hvordan blitsene var plassert på hvert bilde. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Veldig enkelt faktisk =) På det første er det bare en AB1600 i en paraply fra høyresiden. nr 2 samme som over, bare med en blitz bakfra / ovenfra og siste er bare en ringflash straight on. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) poster noen in action bilder.. en av bildene jeg tok ligger under BK. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1019427 Endret 11. oktober 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kule bilder, og lite å si på arbeidet, men litt kjedlig at når du først har muligheten til å jobbe med så mye utstyr på location, så er det KUN på "Behind the scenes" det synes at dere er på location, og ikke i studio. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 fuglte du linken? hadde vært perfekt om vi kom oss ut i naturen, men kanskje neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå