Grandmaster Gamer Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube er det noen som vet hva dokumentaren heter? Endret 9. oktober 2008 av Game-master Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...094&st=2940 Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 det er ikke film, det er dokumentar laget av bbc om fungus sopper som vokser ut av insekter. jeg fant en klipp på ca 3 min på youtube. noen som har sett hele dokumentaren som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Tipper det er fra "Planet Earth". Edit: Jepp, fra episode 8 - Jungles - av ovennevnte serie. Hehe, du visste vel at dette også kan skje mennesker? Endret 9. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) jeg tror det kan kje med mennesker også. alle har sikkert hørt om tre mannen ps: hvordan viser jeg youtube klipper direkte her? jeg får det ikke til ))): Endret 9. oktober 2008 av Game-master Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Siter meg så ser du koden som brukes. Man legger bare det etter = tegnet i en youtube-tag Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) hahaha fikk det til nå, kjempekult. takk for tipset lars og takk til Montag (: jeg ser på serien på googlevideo nå. det er både skremmende og fascinerende, men jeg elkser bra dokumentarer. er lei av hollywood filmer hehe Endret 9. oktober 2008 av Game-master Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå