Mato Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hei har just fåt ny maskin .. ikke mye og skryte av 1.2 ghz adm [email protected] 256 ddr ram , men det var ikke det jeg skulle mase om tengte jeg skulle optater bios har sett at det er mange som snakker om at det er feil vising i temp på di . har en temp på 55c i idel hvorda gjør man det .? jeg har Abit kg7 hoved kort og Award Modular bios v6.00 pg Tore Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 her http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl....jsp?pTYPE=Bios les deg fram Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har et MSI KT3 ULTRA2 Socket A HK som eg vil oppdatere. MSI har ingen form for oppdatering i windows sånn som fks: ASUS Eg har laga diskett der den nye BIOSen er og et flash prog. er. Men eg har aldri oppdatert en BIOS før og tørr ikkje prøve meg. Noen som vet kossen, som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har et MSI hovedkort Du må nok fortelle hvilket hk du har, fordi det er forskjell på AMI- og Award-Bios. Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Eg har et MSI MSI KT3 ULTRA2 Socket A. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 men det jeg lurer på er om jeg skal bruke opdaten jeg fant på hk sin site eller den som jeg fant på biosen sin site .. Abit kg7-riad med award modular V6.00 pg bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå