Gå til innhold

Dustespørsmål ang ati radeon 3870 x2.....

Anbefalte innlegg

Heisan

Jeg har kjøpt meg som sagt et ati radeon 3870 x2 kort og lurer på om noen kunne hjelpe meg med noen kjappe teite spørsmål?

Det er 3 dvi utganger på det. For å få brukt crossfire må jeg da ha en slik DVI

har litt trøbbel med at det fryser og hakker veldig mye.

Har quad 6600 og 4 gb ram så det burde jo holde....

noen som vet hvordan?

Endret av killme666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er cossfire?

Har du et 3870X2 skal du kun bruke 1 dvi port vis ikke skjermen er 30" og krever 2 kabler...

Den kabelen duhar linka til skal du ikke trenge å bruke..

Det er mange spill som ikke liker overklokka ATI kort, vis du har overklokka det da...

Vilket spill hakker det i? skjermstørellse og oppløsning?

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Hva er cossfire?

Har du et 3870X2 skal du kun bruke 1 dvi port vis ikke skjermen er 30" og krever 2 kabler...

Den kabelen duhar linka til skal du ikke trenge å bruke..

Det er mange spill som ikke liker overklokka ATI kort, vis du har overklokka det da...

Vilket spill hakker det i? skjermstørellse og oppløsning?

Spiller crysis for øyeblikket 1280x720 HIGH og det virket veldig bra en stund, men jewg oppgraderte de nye ATI Catalyst C.C kom ut så funka spillet dårlig. fikk spille i kanskje 5 minutter så fryste spillet seg. nedgraderte til 8,6 da virket det sånn halveis. får hvertfall spille i 30 min før det stopper.

Jeg prøvde spore men det virka i 2 minutte. Kjipt hvis det skal være sånn. Trodde det skulle være bedre enn dette til spilling:( Har forresten en 120 gb 10000 rpm raptor disk som jeg kjører spillet ifra.

Lenke til kommentar
Husker pcen min fryss i crysis selv... Men det var med 2x 3870X2 i CF med CC 8,4... Gadd ikke å spille det spillet noe mere da... Men jeg tror driveren var problemet da..

Utrolig kjipt at det er så mye problemer med det når man spiller spill! Hvertfall at ikke ATI lager drivere som er stabile iforhold til de nyeste spillene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...