Ed_Solheim Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Heisann, Har et lite problem her som jeg har slitt med i "årevis" - gjennom flere skrivere også... Saken er som så: Nå og da - stort sett en gang om dagen... så "dør" laser'n min.. Dvs. den nekter å skrive ut noen dokumenter - før jeg enten re-setter skriver'n eller re-booter Windows... Det som skjer er at den funker helt fint... og så pluteselig vil den ikke skirve ut noe mere. Print-spooler'n i Windows (Win2K for øyeblikket) prøver å sende dokumentet til skriveren... for kanskje sent en eller 5 kb, stopper - også restarter den "jobben". Dette gjentar seg hele tiden til jeg enten re-starter printer'n eller PC'n... Etter en re-boot så printes dokumentene ut som om ingen ting galt var skjedd..? Nå er sikker mange som skriker 'kjøp mere minne!' men tingen er det at printer'n henger seg på det minte dokumentene også... 5kb txt-fil eller e-post kan skape problemer også.... Det som er enda snålere.. er at dette er noe jeg har slitt med i årevis - gjennom flere operativ-systemer, PC'er og printere!! Alt i fra windows 98 og HP-Laserjet 5L til Win2K og Brother MFC 9870 multi-funksjons laser'n jeg har her nå... ?!?!? Og ikke nok med det.. dette problemet skjer kun med laser-skriver'n min - blekk-skriver'n funker som bare det!??!!??! Jeg har oppdater Windows med de SP som fins på Winupdate og har de siste driverene i fra Brother. Er det noen som har noen ide om hva som kan være galt eller burde endre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Oppfølging: Problemet ser nå ut til å være løst! Jeg kontaktet Brother support og de sendte meg en liten dings (gratis!) som skulle være til hjelp hvis spenningen på USB porten var for lav..... Det er snart gått en måned siden jeg "innstallerete" den pluggen og jeg har ikke hatt problemer siden. Snakk om support! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå