Dtre Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Har telefonen min på service for første gang, en k660i. Nå er det snart 3 uker siden jeg leverte den. De sier den er kommet til verkstedet men at den ikke er påbegynt ennå. Hva kan jeg gjøre for å få tilbake telefonen fortere? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvilket verksted er den sendt til? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) 3 uker er ikke så mye i bransjen .. Men at den ikke var påbegynt var litt dårlig. Ofte er det delevent det står på.. Endret 9. oktober 2008 av -Codeman Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 vi har TAT på 3-4 dager, hvilket verksted er den sendt til? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Mye av Sony Ericsson vi sender inn om dager havner i sverige for service. Ligger ofte på 3-4 uker.. Etter at den bytter status til påbegynt, så tar det som regel ikke lange tia før den er ferdig heller (ja, så lenge deler er på lager). Er service kø hos mange verksteder om dagen, så telefonene ligger på vent en stund før de blir startet på. Endret 11. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Takk for svar. Den lå på værksted i sverige, den dagen den endret status til påbegynt, ble den sendt hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå