Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er blitt forelsket i en jente som min bror også har vært forelsket i før. Hun er på hans alder. De er (var) gode venner. Hun har aldri hatt annet enn vennskapelige følelser for ham, det har jeg fått hørt av henne.. På en fest nylig søkte hun seg mot meg, og hun tok initiativet til kosing og klining. Hun fortalte meg at hun likte meg veldig godt men at hun hadde dårlig samvittighet overfor min bror, noe også jeg har :// Min bror var også tilstede på festen, og fikk med seg hva som skjedde.. Etter det har han brydd seg mindre om henne, forståelig nok.. og de har fått mindre og mindre kontakt Er dødsforelsket i denne jenta, men synes fryktelig synd på min bror :S Det som er ille er at begge er vi forelsket i hverandre, men føler liksom at vi ikke kan gjøre noe med det Hva skal jeg gjøre ?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du bør prate med broren din om dette. Sett deg ned og snakk med ham. Rolig og pent. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du bør prate med broren din om dette. Sett deg ned og snakk med ham. Rolig og pent. Ja, har jo tenkt tanken.. Men er liksom ikke så enkelt Men nå i det siste har jenta prøvd å tatt opp kontakten med min bror igjen.. Det virker som hun ikke vil ofre vennskapet med ham, som jeg ser på som forståelig Men er det mulig med en kombinasjon montro ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dette er noe helt jævlige greier du har her, men jeg foreslår at du: 1. Snakker med broren din, om du virkelig vil ha henne. 2. Vil du virkelig ha henne? Er kanskje lurt å avslutte dette før du blir enda mer glad i henne? Dette er et personlig valg du må ta. Broren din kan du ikke miste, jenta kommer du (mest sansynlig) ikke til å gifte deg med osv. (Ikke at jeg vet din alder, men.) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Broren din kan du ikke miste, jenta kommer du (mest sansynlig) ikke til å gifte deg med osv. (Ikke at jeg vet din alder, men.) Du har nok et poeng her.. Jeg er 20, hun 16 Blir nok jeg må helle mot alternativ 2 gitt, selv om jeg tenker på henne hele tiden ;S Kommer til å bli tøft Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Lykke til, og gjerne fortell her hva som skjedde. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Lite klein situasjon du har havnet i Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Broren din > random jente. Lenke til kommentar
Gjest Guest_--_* Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Drar opp denne igjen Nå har jeg tatt en prat med min bror, og han sier han ikke bryr seg, var nok sikkert litt "turn-off" at hun var gira på meg.. Nei huff, den var stygg. Men det er jo sant Men greia er at det virker som om jenta har følelser for meg, men at hun ikke tar noe initiativ av hensyn til min bror. Hmm, what to do ? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dette stinker intrigemaker lang vei... Om hun ikke får til en skikkelig feide mellom deg og din bror kommer hun til å bli dritskuffa. Uansett, en toucher ikke damer som brødre og venner har (hatt) følelser for! Det er bare nedrig oppførsel å lege seg etter dem. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Drar opp denne igjen Nå har jeg tatt en prat med min bror, og han sier han ikke bryr seg, var nok sikkert litt "turn-off" at hun var gira på meg.. Nei huff, den var stygg. Men det er jo sant Men greia er at det virker som om jenta har følelser for meg, men at hun ikke tar noe initiativ av hensyn til min bror. Hmm, what to do ? Ikke vær så sikker at han snakker sant. Endret 31. oktober 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke stol blindt på henne. Det kan hende hun gjør det for å gjøre broren din sjalu. Tilfeldigvis oppsøkte hun broren til eksen sin på en fest alle tre var på, og klinte med han foran alle? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke stol blindt på henne. Det kan hende hun gjør det for å gjøre broren din sjalu. Tilfeldigvis oppsøkte hun broren til eksen sin på en fest alle tre var på, og klinte med han foran alle? ok, skjønner at det er lett å misforstå.. hun har aldri vært sammen med min bror. hun er mer ei jente han har vært forelsket i før, men havnet i vennesonen hos. hadde de vært sammen hadde det ikke vært tvil, da hadde jeg lett holdt meg laangt unna ! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke stol blindt på henne. Det kan hende hun gjør det for å gjøre broren din sjalu. Tilfeldigvis oppsøkte hun broren til eksen sin på en fest alle tre var på, og klinte med han foran alle? ok, skjønner at det er lett å misforstå.. hun har aldri vært sammen med min bror. hun er mer ei jente han har vært forelsket i før, men havnet i vennesonen hos. hadde de vært sammen hadde det ikke vært tvil, da hadde jeg lett holdt meg laangt unna ! Gjør hva pokker du vil, men jeg hadde aldri stolt på denne dama! Stinker intrigemaker langvei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå