Uncas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 God kveld! Hele greia ligger forsåvidt i topic. Jeg skal vannfaste i minst 10 dager nå, men går på antibiotika (tetracyclin). Noen som vet om jeg burde stoppe å ta det under fasten? Tenkte kanskje det kunne skape mageproblemer eller noe sånt. Tabelettene tas forøvrig 1 time før eller etter måltid. Burde kanskje hørt med en lege, men tenkte å høre her først for å slippe å kaste bort tiden dems! Fasten er forøvrig en ren test av viljestyrke. (helt ufarlig i seg selv) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du skal ikke drikke vann på 10 dager? Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Regner med det var en spøk, men det er snakk om bare vann i 10 dager. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg regner med at du går på antibiotika for en grunn? Ikke vær teit, spis og drikk! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det finnes ikke noe som sier at du må spise bare fordi du bruker antibiotika. All antibiotika har som bivirkning - fordøyelsesplager, men det er fra person til person. Siden din vannfaste ikke er av medisinske grunner, kanskje du skulle skyve på din viljestyrkeprøve til kuren er over? Og NEI, du skal ikke avbryte kuren bare fordi du skal vannfaste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå