steinrr Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 "Midnight one more night without sleepin' - Watchin' till the morning comes creepin'. Green door what's that secret you're keepin'?" Green Door - Shakin' Stevens Canon EOS 20D, 17-40 f/4 L, 35mm, 1/200@9, ISO 100 http://www.risa-home.com/pub_pics/house.jpg Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fine farger, men kjedelig var det første som slo meg.... Jeg tror jeg må se nærmere på det senere. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg syntes også det var litt lite ved det i starten, men når jeg studerer det litt nøyere er jeg egentlig ganske fornøyd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er ikke så galt dette. Jeg kunne tenkt meg litt mer farger og kontrast slik at smådetaljene kommer bedre frem. Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det noe som heter T-komposisjon? Fine farger og kontraster. Står bra til teksten dette Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk for tilbakemeldinger her også! Plutselig masse av bildene som hadde fått kommentarer - det er jo alltid kjekt! Jeg tror ikke jeg tør booste fargene mer - de er allerede lagt på litt ekstra. Ellers vil jeg bare igjen anbefale lyset i Kroatia på sensommeren - det er helt perfekt å ta bilder i. Masse lys, men ikke for mye. Fri kreativ bruk av blender og lukkertid, og en kan nesten alltid kjøre på ISO100 for maks bildekvalitet. I en halvtime når solen går ned, får en et vanvittig skyggespill, som gir meget flotte bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå