huldal Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dette kan høres underlig ut, men jeg vil henge opp min bærbare pc bak tv'en. Der vil den være skjult og skjemmer ingen. Grunnen til at jeg vil gjøre dette er at jeg vil bruke den som Media Center; jeg har ikke behov for å åpne og lukke pcn, da jeg ha gått til innkjøp at et trådløst tastatur m/innebygd mus funksjon. Hvis ikke veggfest til pcn finns så må jeg vel bygge et eller anna... Håper noen kommer med noen tips. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvorfor ikke lage en liten hylle som er nøyaktig like stor som PCen? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Er ikke mer en ca. 20 cm fra bakkant av tv til vegg... Dette gjør da at pcn er for dyp.... Dette var det første jeg undersøkte.... Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lag ein lomme av tekstil som kan henge på veggen og oppbevare pcen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) jeg hadde kjøpt en billig pcveske fra clasohlson etc så hengt den på et par skruer etc og klippet hull til kablet samt viftene. evnt om stødig tv satt et veggfeste bakpå tvn og bare stripset pcn fast i det Endret 7. august 2009 av cruzader Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Husk ventilasjon! Tips: kjøp billig patentbånd på Clas Ohlson og monter den på veggen med dette. Sørg for å montere maskinen slik at de mest varmegenererende komponentene er øverst(varme stiger). Endret 7. august 2009 av nomore Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Tenkte du mer i denne banen? Eller som denne? Endret 7. august 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Følg med i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1139487&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå