Havar14 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Takker for alle svar. Beklager uhøflig svar tidligere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan går klokkinga? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis det ikke er lov å stille spørsmål her som ikke er mulig å finne svar på andre steder på internett så tror jeg ikke det er mange som kan poste her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ingen som har sagt det=) Men oc-guider kan jeg henvise til flere plasser, uansett så er vi ferdig med den diskusjonen. Så klart det er lov og spørre spørsmål, men "hvordan klokker man"-spørsmålet finnes det så mange guider til. Og hvis ikke det holder så har jeg sagt at det er bare og kontakte meg. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hvis det ikke er lov å stille spørsmål her som ikke er mulig å finne svar på andre steder på internett så tror jeg ikke det er mange som kan poste her. Har du i det hele tatt lest tråden? Argumentet ditt har ingen fotfeste i denne diskusjonen... Håvar Grythe: Hvis du har noen mer konkrete spørsmål nå etter å ha lest litt, er det bare å ta kontakt Edit: Glemte ut at fluesopp har allerede tilbydd hjelpen sin. Kunnskapet hans overskrider nok mitt med en god margin, så jeg tror at han blir det beste valget. Har ikke tatt overklokking på alvor siden pentium 4/ athlon 64 alderen. Selv om jeg klarer å få gode resultater med dagens prosessorer (se sig eks) er jeg ikke fullt så oppdatert og er ikke særlig flink med f.eks finjustering av overklokk. Endret 11. desember 2008 av camxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå