CaSh Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Jeg har foreldre som bor i Spania. De ønsker seg muligheten å se Norsk tv i Spania via internett. Er det noen som vet hva slags programmer man kan bruke som har alt i ett? Dette behøver ikke være gratis programvare, kan godt være betalt. Jeg vet det er mulig å gå inn på f.eks tv2.no eller nrk.no og se tv der, men vil helst ha ønske om et program som har begge f.eks. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 JLC TV ville passet utmerket for dem Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Prøvde dette engang jeg, men fikk det ikke til å funke... Fikk aldri opp noen norske kanaler... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sitter og ser på NRK og TV2 jeg.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm... Plundret litt med det husker jeg, men fant aldri ut hva jeg gjorde galt. Får du inn discovery og sånne kanaler også eller? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, ser på American Chopper nå Lenke til kommentar
ozone Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 På DENNE WEBSIDEN sender de flere NRK kanaler live Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 JLC TV ville passet utmerket for dem Supert. Skal prøve denne ut. Kommer tilbake til deg om jeg fikk det til eller ikke. Håper du da kan hjelpe :-) Shervin Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 JLC TV ville passet utmerket for dem Supert. Skal prøve denne ut. Kommer tilbake til deg om jeg fikk det til eller ikke. Håper du da kan hjelpe :-) Shervin Nå hadde jeg tenkt å si "har du lest denne: http://www.hardware.no/artikler/guide_tv_r...paa_nett_/44740 ? ", men så kom jeg på at det har du jo. Poster den her uansett, så kanskje noen andre som lurer på det samme, får sett den Lenke til kommentar
probin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 JLC TV ville passet utmerket for dem Supert. Skal prøve denne ut. Kommer tilbake til deg om jeg fikk det til eller ikke. Håper du da kan hjelpe :-) Shervin skal bare ta en liten svipptur innom spania! for å seo m det fungerer! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jepp, ser på American Chopper nå Jeg har fått til den norske delen, men ikke discovery eller national geo... Kan det være noe jeg gjør galt? For å få se noe i det hele tatt måtte jeg deaktivere/aktivere activex og da fikk jeg inn noen, men ikke alle... Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå