Atle Riska Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har helle saken blitt dysa ned da det ikke har vært skrevet et ord om det i senere tid ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Naxos63 velkommen til forumet. Ta deg gjerne en tur innom retningslinjene for forumet og les de. Om du skal opprette en tråd så ha en klart definert problemstilling. Litt vanskelig og se hva som skal debatteres her. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Naxos63 velkommen til forumet. Ta deg gjerne en tur innom retningslinjene for forumet og les de. Om du skal opprette en tråd så ha en klart definert problemstilling. Litt vanskelig og se hva som skal debatteres her. Ville bare med dette se om andre var opptatt av hva som skjer videre i saken, da det ikke blir skrevet et ord i avisene og er bekymret for at saken skal dyses ned. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg regner med ay det er diskusjon rundt selve saken du vil ha? I så fall: Har ikke satt meg sånn veldig inn i det, men har jo fått inntrykk av at mange ikke har visst om at de har gjort noe galt. Ja, de har tatt det som kommer, uten å sjekke det opp; men de har jo ikke brutt loven med viten og vilje (hvis vi skal tro på det de sier da). Grunnen til at det har dabbet av i media er nok at det ikke er så brennbart lenger. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg regner med ay det er diskusjon rundt selve saken du vil ha? I så fall: Har ikke satt meg sånn veldig inn i det, men har jo fått inntrykk av at mange ikke har visst om at de har gjort noe galt. Ja, de har tatt det som kommer, uten å sjekke det opp; men de har jo ikke brutt loven med viten og vilje (hvis vi skal tro på det de sier da). Grunnen til at det har dabbet av i media er nok at det ikke er så brennbart lenger. Ja dabbet av har det, men når enkelte politikere får 2 mill som de ikke skal ha og her diskuteres det et par hudre tusen i telefon regning som er uberetigt tillegna så blir jeg litt overaska over at det er vekke fra media bildet ? Endret 10. oktober 2008 av Naxos63 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det står på hva kundene (de som leser avisene, de som ser på TV osv.) vil ha. Det er andre ting som fanger mer oppmerksomhet. Dessverre. Dette er noe som er viktig å sette fokus på, men det er sånn media funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå