Kris Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Er det mulig for meg med europeisk konsoll å spille online med de som har amerikansk konsoll og amerikansk spill? Lette på google, men fant ikke noe Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, man spiller på tvers av regioner på alle spill på XBL. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Så det er ikke sånn som på enkelte PS3 spill at jeg blir tvunget sammen med egen region online? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nope.. Kicker ofte ass på amerikanere i Tiger Woods '09 på sene kvelder Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Okei. Takk for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg får harddiskfeil (error 68.) Så lurer på om jeg kan sende inn HDD på samme måte som med Xbox'n? Bare ringe kundeservice så kan de hente den så får jeg en ny eller en reparert? Også har jeg et problem til. Jeg prøver å koble til kontroll nummer to, men kontrollen bare søker, men finner ikke Xboxen. noe spesielt jeg må gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du synkronisert kontrollen til Xboxen? Trykk på den lille runde knappen på Xboxen og deretter tilsvarende knapp på kontrolleren. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk, nå fikk jeg det til Men noen som har sendt inn HDD'n sin til MS? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Siden ingen vet det med HDD'n, så kanskje dere vet hvor jeg kan kjøpe strømforsyning til Xboxen? Det eneste stedet jeg har funnet som selger det er modnet, men de har ikke flere igjen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 microsoft har strømforsyninger, ca 500 spenn. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 500 for en strømforsyning er litt mye, men jeg får vel ringe MS da. Men er det ingen som vet om MS fikser HDD? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 hmm, tviler egentlig på at de fikser hdd, men muligheten for å få en ny er stor. Ja, 500 spenn er mye men hva skal man egentlig gjøre uten? Evt kan du kjøpe en brukt 360 til 7-800 kroner. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Da tror jeg heller at jeg kjøper ny. Men får håpe at jeg kan få ny HDD, for det er jo ikke min skyld at den gikk i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå